Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Dino Dvornik - Ljubav se zove imenom tvojim

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Dino Dvornik - Ljubav se zove imenom tvojim
    2. Marina Perazić - San za jedan dan
    3. U Škripcu - Sidji Do Reke
    4. Toše Proeski - Srce nije kamen
    5. Valentino - Volim te još
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 5. decembar - 1 - Dodir noći
    2. 5. decembar - 2 - Dodir noći
    3. 5. decembar - 3 - Dodir noći
    4. Ivana Dudić - Četvrtak - Mojih 50
    5. 4. decembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pizza rolat Pizza rolat

    Ukusan rolat koji će voleti cela porodica.

    Nugat mafini Nugat mafini

    Ukusni mafini koji se lako pripremaju, a predstavljaju sjajan slatki zalogaj.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.33
    CHF 106.31 107.06 107.81
    USD 105.06 105.80 106.54
  • Povezani članci
  • Krenite sa vežbama na vreme: Tri minuta do savršene zadnjice

    Zimsko vreme je period kada smo manje fizički aktivni, ali ukoliko želite da na leto vaša zadnja loža bude u top formi počnite sa primenjivanjem ovih vežbi. Za njihovu realizaciju nije potrebno da posećujete teretanu, a rezultati će biti više nego vidljivi.




    22-01-2016 | 13:10 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto- Dean Drobot

     

    Za ove vežbe potrebno je da izdvojite 3 minuta dnevno i malo prostora u dnevnoj sobi.

    Prva vežba - 1 minut

    Stanite uz stražnji deo stolice, s jednom ili obe ruke oslonjene na naslon kao potporu. Prenesite težinu tela na levo stopalo, udahnite i uz izdisaj ispružite desnu nogu iza sebe što više možete bez savijanja leđa. Zadržite tako nogu jednu do dve sekunde. Udahnite i spustite nogu. Ponavljajte vežbu 30 sekundi za svaku stranu.

    Druga vežba - 1 minut

    Stavite levu ruku na stolicu kao potporu. Stopala neka vam budu u ravni kukova. Prenesite težinu tela na levo stopalo. S izdahom, dižite desnu nogu visoko koliko možete u desnu stranu. Zadržite sekundu, dve. Ponavljajte vežbu 30 sekundi za svaku stranu.

    Treća vežba - 1 minut

    Najobičnija vežba čučnja, odlična je za oblikovanje mišića zadnjice. Samo je važno da ga pravilno izvodite! Stopala su u širini ramena ili lagano razmaknuta. Polako spuštajte zadnjicu kao da želite da sednete, koliko možete a da ne odižete pete od poda. Takođe, kolena ne smeju da prelaze liniju nožnih prstiju. Leđa neka su ravna, a pogled prema napred.

    Budite istrajni i vežbe praktikujte svakog dana. Već nakon dve nedelje uočićete prvu razliku. 

  • Pročitajte i...
    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Cimet i med za gubitak kilograma Cimet i med za gubitak kilograma

    Ukoliko želite da očistite organizam i izgubite koji kilogram, umesto iscrpnih dijeta isprobajte mešavinu cimeta i meda koja može biti snažan antioksidant.

    Započnite korisne promene u vašem životu Započnite korisne promene u vašem životu

    Promene mogu biti korisne, čak i poželjene, jer njima uvodimo novine u našu životnu rutinu, obogaćujemo iskustva, stičemo nove navike i otvaramo prostor za nove stvari. Promene ne moraju uvek biti one "iz korena", nekada su i neki manji, drugačiji izbori put ka tome da se osećamo bolje. Donosimo vam nekoliko predloga na koje sve načine možete unaprediti kvalitet života.

    Sok od celera za zdravlje organizma Sok od celera za zdravlje organizma

    Celer je veoma bogat vlaknima zbog čega je jako dobar antioksidant. Isto tako, poseduje veliku količinu vitamina i minerala, pa ukoliko želite da steknete jednu zdravu naviku, dan zapolnite uz sveži sok od celera.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: