Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Crvena jabuka - Moje najmilije

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Crvena jabuka - Moje najmilije
    2. Viktorija - Ljubav je samo reč
    3. Goran Karan - Lolita
    4. Željko Samardžić - Kameleon
    5. Aleksandra Radović - Još danas
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 5. decembar - 1 - Dodir noći
    2. 5. decembar - 2 - Dodir noći
    3. 5. decembar - 3 - Dodir noći
    4. Ivana Dudić - Četvrtak - Mojih 50
    5. 4. decembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pizza rolat Pizza rolat

    Ukusan rolat koji će voleti cela porodica.

    Nugat mafini Nugat mafini

    Ukusni mafini koji se lako pripremaju, a predstavljaju sjajan slatki zalogaj.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.33
    CHF 106.31 107.06 107.81
    USD 105.06 105.80 106.54
  • Povezani članci
  • Koje navike usporavaju metabolizam

    Usporen metabolizam dovodi do tromosti organizma i povećanja telesne težine. Neke navike u ishrani bitno utiču na metabolizam, pa ukoliko želite da povedete računa o vašoj ishrani i navikama, saznajte na šta je potrebno obratiti pažnju.




    31-10-2018 | 15:08 | Autor/Izvor: Naxi media-brightside

    Foto: Bigstock-sonyakamoz


    Neredovna ishrana -
    Neustaljen režim ishrane, odnosno neredovna ishrana mogu dovesti do povećanja telesne težine. Ukoliko nemate redovne obroke, vaš organizam će umesto da obrađuje hranljive materije početi da ih "ostavlja po strani", kako bi se osigurao na vreme, jer nikada nije siguran kada će naredna hrana doći. To dovodi do usporenja metabolizma i nagomilavanja kilograma. Ovo se odnosni i na unošenje male količine hrane. Izgladnjivanje, kojima se obično pribegne kada neko želi brze rezultate, zapravo može imati kontra efekat na dugoročne staze.

    Nedostatak sna - Iako gubljenje kilograma uvek vezujemo za fizičku aktivnost, san je jako važan za celokupno zdravlje i vitkost. Naime, manjak sna, utiče i na manjak energije, a to znači da će organizam tokom dana koristiti manje energije, samim tim, sagorevati manji broj kalorija.

    Vremenska razlika - Ukoliko često putujete i menjate vremenske zone, znajte da se to može odraziti i na vaš metabolizam. Naime, svi mi imamo "unutrašnji sat", koji promene vremena mogu narušiti, a samim tim i metabolizam.

    Nedostatak kalcijuma - Normalna količina kalcijuma u organizmu je izuzetno važna kada se radi o regulaciji metabolizma. Pokušajte da ga putem hrane unesete u potrebnoj količini.

    Proteini - Oni imaju veliku ulogu u održavanju željene telesne težine. U poređenju sa ugljenim hidratima ili masnoćama, hrana bogata proteinima čini da se osećate energično.

    Dehidratacija - Ukoliko ste dehidrirani, vaš organizam neće moći normalno da funkcioniše. Studije su pokazale da dovoljan unos vode za piće može ubrzati metabolizam i do 30%.

     

  • Pročitajte i...
    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Cimet i med za gubitak kilograma Cimet i med za gubitak kilograma

    Ukoliko želite da očistite organizam i izgubite koji kilogram, umesto iscrpnih dijeta isprobajte mešavinu cimeta i meda koja može biti snažan antioksidant.

    Započnite korisne promene u vašem životu Započnite korisne promene u vašem životu

    Promene mogu biti korisne, čak i poželjene, jer njima uvodimo novine u našu životnu rutinu, obogaćujemo iskustva, stičemo nove navike i otvaramo prostor za nove stvari. Promene ne moraju uvek biti one "iz korena", nekada su i neki manji, drugačiji izbori put ka tome da se osećamo bolje. Donosimo vam nekoliko predloga na koje sve načine možete unaprediti kvalitet života.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: