Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Vlado Georgiev - Zbogom ljubavi

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Vlado Georgiev - Zbogom ljubavi
    2. Sladjana i Dado - Princeza
    3. Knez - Nijedna zena na svijetu
    4. Merlin - Nešto lijepo treba da se desi
    5. Severina - Dobrodosao u klub
  • Beograd Uzivo
  • Odeon travel
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Vesna Čipčić - Petak - Mojih 50
    2. 22. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 22. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 22. avgust - 3 - Dodir noći
    5. Vesna Čipčić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kroketi od piletine Kroketi od piletine

    Ukoliko volite krokete, obožavaćete ih i u ovoj kombinaciji ukusa.

    Mafini sa višnjama Mafini sa višnjama

    Neodoljivi mafini za celu porodicu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.08 117.90 118.73
    CHF 107.35 108.11 108.86
    USD 105.78 106.52 107.27
  • Povezani članci
  • Koje navike usporavaju metabolizam

    Usporen metabolizam dovodi do tromosti organizma i povećanja telesne težine. Neke navike u ishrani bitno utiču na metabolizam, pa ukoliko želite da povedete računa o vašoj ishrani i navikama, saznajte na šta je potrebno obratiti pažnju.




    31-10-2018 | 15:08 | Autor/Izvor: Naxi media-brightside

    Foto: Bigstock-sonyakamoz


    Neredovna ishrana -
    Neustaljen režim ishrane, odnosno neredovna ishrana mogu dovesti do povećanja telesne težine. Ukoliko nemate redovne obroke, vaš organizam će umesto da obrađuje hranljive materije početi da ih "ostavlja po strani", kako bi se osigurao na vreme, jer nikada nije siguran kada će naredna hrana doći. To dovodi do usporenja metabolizma i nagomilavanja kilograma. Ovo se odnosni i na unošenje male količine hrane. Izgladnjivanje, kojima se obično pribegne kada neko želi brze rezultate, zapravo može imati kontra efekat na dugoročne staze.

    Nedostatak sna - Iako gubljenje kilograma uvek vezujemo za fizičku aktivnost, san je jako važan za celokupno zdravlje i vitkost. Naime, manjak sna, utiče i na manjak energije, a to znači da će organizam tokom dana koristiti manje energije, samim tim, sagorevati manji broj kalorija.

    Vremenska razlika - Ukoliko često putujete i menjate vremenske zone, znajte da se to može odraziti i na vaš metabolizam. Naime, svi mi imamo "unutrašnji sat", koji promene vremena mogu narušiti, a samim tim i metabolizam.

    Nedostatak kalcijuma - Normalna količina kalcijuma u organizmu je izuzetno važna kada se radi o regulaciji metabolizma. Pokušajte da ga putem hrane unesete u potrebnoj količini.

    Proteini - Oni imaju veliku ulogu u održavanju željene telesne težine. U poređenju sa ugljenim hidratima ili masnoćama, hrana bogata proteinima čini da se osećate energično.

    Dehidratacija - Ukoliko ste dehidrirani, vaš organizam neće moći normalno da funkcioniše. Studije su pokazale da dovoljan unos vode za piće može ubrzati metabolizam i do 30%.

     

  • Pročitajte i...
    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

    Osvežavajući detox napitak Osvežavajući detox napitak

    Tokom toplih dana jako je važno unositi dosta tečnosti, a ovaj sok odličan je antioksidant i izbor za početak radnog dana.

    Sok od celera za zdravlje organizma Sok od celera za zdravlje organizma

    Celer je veoma bogat vlaknima zbog čega je jako dobar antioksidant. Isto tako, poseduje veliku količinu vitamina i minerala, pa ukoliko želite da steknete jednu zdravu naviku, dan zapolnite uz sveži sok od celera.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: