Slušate: Jutro uz Miloša Lazića

Pesma: Željko Vasić - Ti I Ja

Jutro uz Miloša Lazića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Željko Vasić - Ti I Ja
    2. Parni Valjak - Jesen u meni
    3. Toše Proeski - Veži me za sebe
    4. Moby Dick - Pričaj mi o ljubavi
    5. Neverne Bebe - Uzmi boje
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 19. februar - 1 - Dodir noći
    2. 19. februar - 2 - Dodir noći
    3. 19. februar - 3 - Dodir noći
    4. Đule Van Gogh - Utorak - Mojih 50
    5. 18. februar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Neodoljivi brownies Neodoljivi brownies

    Desert koji ćete obožavati.

    Domaći Kus-kus Domaći Kus-kus

    Napravite Kus-kus u domaćoj radinosti.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.23 118.06 118.89
    CHF 103.18 103.91 104.63
    USD 103.35 104.08 104.81
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Koje navike usporavaju metabolizam

    Usporen metabolizam dovodi do tromosti organizma i povećanja telesne težine. Neke navike u ishrani bitno utiču na metabolizam, pa ukoliko želite da povedete računa o vašoj ishrani i navikama, saznajte na šta je potrebno obratiti pažnju.




    31-10-2018 | 15:08 | Autor/Izvor: Naxi media-brightside

    Foto: Bigstock-sonyakamoz


    Neredovna ishrana -
    Neustaljen režim ishrane, odnosno neredovna ishrana mogu dovesti do povećanja telesne težine. Ukoliko nemate redovne obroke, vaš organizam će umesto da obrađuje hranljive materije početi da ih "ostavlja po strani", kako bi se osigurao na vreme, jer nikada nije siguran kada će naredna hrana doći. To dovodi do usporenja metabolizma i nagomilavanja kilograma. Ovo se odnosni i na unošenje male količine hrane. Izgladnjivanje, kojima se obično pribegne kada neko želi brze rezultate, zapravo može imati kontra efekat na dugoročne staze.

    Nedostatak sna - Iako gubljenje kilograma uvek vezujemo za fizičku aktivnost, san je jako važan za celokupno zdravlje i vitkost. Naime, manjak sna, utiče i na manjak energije, a to znači da će organizam tokom dana koristiti manje energije, samim tim, sagorevati manji broj kalorija.

    Vremenska razlika - Ukoliko često putujete i menjate vremenske zone, znajte da se to može odraziti i na vaš metabolizam. Naime, svi mi imamo "unutrašnji sat", koji promene vremena mogu narušiti, a samim tim i metabolizam.

    Nedostatak kalcijuma - Normalna količina kalcijuma u organizmu je izuzetno važna kada se radi o regulaciji metabolizma. Pokušajte da ga putem hrane unesete u potrebnoj količini.

    Proteini - Oni imaju veliku ulogu u održavanju željene telesne težine. U poređenju sa ugljenim hidratima ili masnoćama, hrana bogata proteinima čini da se osećate energično.

    Dehidratacija - Ukoliko ste dehidrirani, vaš organizam neće moći normalno da funkcioniše. Studije su pokazale da dovoljan unos vode za piće može ubrzati metabolizam i do 30%.

     

  • Pročitajte i...
    Dobra strana kafe Dobra strana kafe

    Kafa je pored čaja, jedno od pića koje se najviše konzumira širom sveta, a evo koje sve benefite po organizam ovo piće može imati.

    Napitak za jesenju detoksikaciju Napitak za jesenju detoksikaciju

    Jesen je pravo vreme za detoksikaciju organizma, pa ukoliko već organizam niste očistili od toksina koje umosimo hranom, isprobajte ovaj prirodni napitak.

    Da li su moblini telefoni opasnost po zdravlje? Da li su moblini telefoni opasnost po zdravlje?

    Nacionalni Toksikološki Program američke federalne vlade u četvrtak je objavio rezultate istraživanja kojim su ustanovili može li zračenje, odnosno radijacija mobilnih uređaja izazvati bolest raka.

    Ukoliko želite miran san, izbegavajte ove navike Ukoliko želite miran san, izbegavajte ove navike

    San je nemerljivo važan za celokupno zdravlje i odmor organizma, a posledice neredovnog i nekvalitenog sna vrlo brzo se odraze na psihički i fizički aspekt.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: