Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Merlin - Hitna

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Merlin - Hitna
    2. Boris Rezak - Tako lako
    3. Zana - Vojna pošta
    4. Dejan Cukić - Kao Ti
    5. Neverne Bebe i Vanna - Samo za tvoje oci
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Dejan Pejović Peja - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 7. decembar - 1 - Dodir noći
    3. 7. decembar - 2 - Dodir noći
    4. 7. decembar - 3 - Dodir noći
    5. Vukašin Marković - Petak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Belo meso rolovano u pršuti Belo meso rolovano u pršuti

    Ukusan i vrlo kaloričan obrok. Za prave gurmane.

    Kuglice sa urmama i lešnikom Kuglice sa urmama i lešnikom

    Ukusnan zalogaj, koji se priprema bez pečenja.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.51 118.33 119.16
    CHF 104.53 105.27 106.01
    USD 103.38 104.10 104.83
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Kako korišćenje društvenih mreža utiče na emotivnu stabilnost?

    Sa američkog univerziteta Penn State stiže eksperimentalna studija, tek treća takve vrste obavljena u svetu, kojom se u vezu dovode emocionalna stabilnost pojedinca i opseg korišćenja raznih društvenih mreža. Dosadašnje studije obuhvatale su samo Facebook, dok ova nova uključuje i Snapchat i Instagram, a oslanja se na stvarne podatke o korišćenju ovih servisa umesto na one dobijene anketom.




    13-11-2018 | 13:01 | Autor/Izvor: Naxi media-itvesti

    Foto: Bigstock-sondem

     

    Ispitanici, njih sto četrdeset i troje, dali su pre i posle sprovođenja studije podatke o svom emocionalnom stanju, te među ostalim osećajima depresije, anksioznosti, straha od propuštanja (FOMO) i usamljenosti, a potom su bili podeljeni u testnu i kontrolnu grupu. Testnoj grupi korišćenje Instagram-a, Snapchat-a i Facebook-a bilo je ograničeno na 10 minuta po aplikaciji na dan, dok su ispitanici iz kontrolne grupe nastavili sa korišćenjem društvenih mreža kao i pre toga. Vreme korišćenja kontrolisano je putem podataka izvučenih iz telefona samih korisnika, a eksperiment je trajao tri nedelje.

    Po isteku tog razdoblja ispitanici su ponovno izvestili o svojim osećajima, a studija je potom dobila prilično jasne zaključke. Korišćenje društvenih mreža u manjem opsegu dovodi do manjeg osećaja usamljenosti i depresije, a rezultati su posebno vidljivi kod depresivnijih pojedinaca. Iako su društveni mediji u osnovi stvoreni kako bi korisnici međusobno kontaktirali, negativne osećaje depresije i usamljenosti izaziva činjenica da se na njima često upoređujemo sa drugima – što potom izaziva negativne posledice.

    Čak i kontrolna grupa, koja nije morala da oganiči vreme provedeno na društvenim mrežama ali ga je morala nadzirati i prijavljivati, zabeleežila je smanjenje anksioznosti i FOMO efekta.

    Autori studije zaključuju kako ne bi trebalo u potpunosti ukinuti korišćenje društvenih mreža za postizanje mentalne dobrobiti, ali smanjenje vremena koje na njima provodimo svakako može doneti pozitivne pomake. "Ostavite telefon i družite se sa ljudima oko vas, i osećaćete se bolje", poručuju oni, a prenose itvesti. 

  • Pročitajte i...
    Prodata slika iz kultne serije Prodata slika iz kultne serije

    Svako ko je bio među onima koji su pomno pratili nekada popularnu seriju 'Alo 'Alo, znaju o kojoj slici je reč kada se spomene Posrnula Madona.

    True Love: Kafić za ljubitelje haskija True Love: Kafić za ljubitelje haskija

    U Bangkoku na Tajlandu otvoren je kafić u kome borave haskiji, koji se svakodnevno druže sa posetiocima kafića.

    Koliko lica čovek može da upamti? Koliko lica čovek može da upamti?

    Popularna psihologija bavi se različitim aspektima ljudske psihe u svakodnevnom životu, pa ukoliko ste se pitali koliko lica se može smestiti u čovekovu memoriju, saznajte u nastavku teksta.

    Ni medvedi nisu imuni na mladenački poljubac Ni medvedi nisu imuni na mladenački poljubac

    Reakcija jednog medveda tokom venčanja, zahvaljujući fotografiji, zauvek je ostala sačuvana od zaborava i obišla svet.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: