-
Poslednjih 5 pesama
- Crvena jabuka - Zovu nas ulice
- Vlado Georgiev - Mi nismo mi
- Hari Mata Hari - Otkud ti ko sudbina
- Natasa - Stranac
- Prljavo Kazalište - Iz nekih starih razloga
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoŠarena pita od povrća i jaja
Donosimo vam recept za jelo sa jajima koje se izuzetno brzo priprema i istovremeno je jako zdravo.
-
ZdravljeSaveti za dobar san: Izbegavajte uspavljivanje pored televizora
Stručnjak za spavanje Trevor Cooke upozorava da veštačko svetlo sa TV ekrana može da poremeti prirodni ciklus spavanja i buđenja vašeg tela.
Poboljšajte funkciju štitne žlezde dodavanjem 5 esencijalnih nutrijenata vašoj ishraniPrema rečima nutricionistkinje Lovneet Batre, „Uravnotežena ishrana je važna za održavanje zdravih funkcija štitne žlezde“.
-
PutovanjaKoje zemlje su za mlade ljude najsrećnije? Srbija je zauzela visoko mesto
Nedavno je objavljena lista najsrećnijih zemalja sveta za 2024. godinu. Interesantno je to što ova lista izgleda veoma zanimljivo jer obauhvata isključivo impresije mladih ljudi starosti do 30 godina...
Lista "najspokojnijih destinacija" koje možete da posetiteBritanska osiguravajuća kuća MoneySuperMarket formirala je listu najmirnijih gradova na svetu tako što je kreirala "indeks mira" za otkrivanje destinacija sa najviše i najmanje opuštajućih mesta.
-
PreporučujemoBlistavo i čisto stakleno posuđe uz pomoć jednog trika
Održavanje staklenog posuđa bez mrlja od sušenja može da bude izazov, ali postoji jednostavan trik koji će osigurati besprekoran sjaj.
Pirinač u kupatilu: Neobičan trik za višestruku koristVećina ljudi drži pirinač u kuhinji, ali da li ste znali da ga držanje u kupatilu može biti iznenađujuće korisno?
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 118.72 119.56 120.39 USD 107.50 108.26 109.02
-
Još nekoliko dana do Digital Day-a
Digital Day 2016, najveća i najznačajnija konferencija u Srbiji posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, biće održana 25. maja u Domu omladine Beograda, u cilju da na jednom mestu okupi i edukuje sve one koji prepoznaju važnost ulaganja u internet marketing.
20-05-2016 | 11:32 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Digital day/IAB Serbia promo
Tema ovogodišnje konferencije "Oglasi koje volimo" (Ads we love) treba da povuče jasnu liniju između oglasa koji su relevantni i korisni za interent posetioce i nisko-kvalitetnog, neadekvatnog oglašavanja, zaslužnog za negativnu reputaciju koju industrija digitalnog oglašavanja povremeno ima.
- Do Digital Day-a ostalo je nekoliko dana, a po tome kakve su prezentacije spremili predavači već u ovom trenutku mogu sa sigurnošću da kažem da je pred nama sjajna konferencija koja će opravdati epitet najvećeg stručnog skupa u Srbiji - kaže Aleksandar Petković, izvršni direktor udruženja IAB Serbia koje organizuje Digital Day i dodaje: - Pored edukativnog dela, potrudili smo se da učesnicima konferencije pružimo priliku da kroz dobar "networking" steknu nove i ojačaju svoje postojeće poslovne konekcije. Kvalitet predavača i programa konferencije je naišao na veliko interesovanje, što potvrđuje činjenicu da su ljudi željni novih iskustava i znanja iz oblasti digitalnog marketinga, što je svakako veoma bitno za budući rast ove industrije. -
Posetioci će pored dva panela – "Razumevanje navika Milenijalaca u digitalnim medijima" (Understanding the digital media habits of the Millennials) i "Online video oglasi koje volimo" (Online video ads we love) imati priliku da čuju i predavanja: vrhunskog američkog stručnjaka Brendana Gahana koji će održati predavanje "Influenceri marketinga: epske pobede, porazi i naučene lekcije", Malgorzate Jankovske-Blank, direktorke pravnog sektora Gemiusa – "Zašto volimo da su naši podaci zaštićeni?". U svom predavanju Malgorzata će pokušati da objasni ključne odredbe u okviru GDPR (General Data Protection Regulation koji je EU izglasala 15 decembra 2015. godine) i njihov očekivani uticaj na industriju internet marketinga; Daniela Prumersa, Criteo – "Mobilni Marketing – Kako uspeti u svetu koji je orijentisan na ljude? Kako kompanije mogu ostati u prednosti i stvoriti jedinstveno iskustvo za nove potrošače?", Katalin Gecs, TEN Media – "Kreativnost koju volimo može da pretvori aktivaciju u aktivaciju"; i Dejva Birsa, The Drum – "Vraćanje naše ljubavi prema digitalnom advertajzingu".
Organizovanjem Digital Day konferencije IAB Serbia, kao lokalno strukovno udruženje kompanija koje se bave digitalnim marketingom, pokušava da kroz edukaciju podigne svest o mogućnostima i prednostima koje interaktivno oglašavanje može da pruži. Potvrda važnosti postojanja edukacije se ogleda u činjenici da se u Srbiji svake godine povećava nivo uloženih investicija u ovakav vid promocije. Digital Day održava se u Beogradu od 2011. godine.
Usled ogromnog interesovanja, sve ulaznice za Digital Day su rasprodate. Zvanični hashtag konferencije je #DigitalDay, a konferenciju ćete moći da pratite kroz live-blogging na sajtu www.iab.rs
-
Pročitajte i...Ove godine održava se jubilarna 10. PRilika!
Jubilarnu desetu po redu konferenciju PRilika, pod nazivom Umetnost komunikacije, Društvo Srbije za odnose s javnošću organizuje u hotelu Hilton Beograd, 22. novembra 2018. godine.
Najbolji svetski kreativci i komunikatori na festivalu #KAKTUS2018Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija David&Goliath Los Anđeles, Leavingstone Tbilisi, McCann London, Havas Blockchain Pariz, WINGS Creative Leadership Lab, Ketchum Moskva, Wecollab i We are Social, samo su neki od predavača na četvrtom po redu nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Festival će biti održan 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, pod sloganom Idea is nothing without execution!.
Indirekt Showcase Festival: Tri dana, četiri lokacijeU četrvtak, 11. oktobra počinje četvrto po redu izdanje Indirekt Showcase Belgrade.
Digital Day 2017Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2017, održaće se 16. maja 2017. godine u beogradskom Domu omladine. Sedma po redu konferencija Digital Day nosi naziv Connected Shopper, a njena glavna tema je korisničko iskustvo i trgovina putem interneta.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: