Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Nina Badrić - Volim Te, Volim

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Nina Badrić - Volim Te, Volim
    2. Babe - Ko me ter'o
    3. Goran Karan - Lolita
    4. Bombaj Štampa - Cesto pozelim
    5. Djordje Balašević - Devojka sa čardaš nogama
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 20. januar - 1 - Dodir noći
    2. 20. januar - 2 - Dodir noći
    3. 20. januar - 3 - Dodir noći
    4. Miona Marković - Ponedeljak - Mojih 50
    5. 17. januar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Domaća božićna česnica Domaća božićna česnica

    Ova vrsta obrednog hleba vezuje se za obeležavanje Božića, a mesi se na Badnje veče ili na Božićno jutro. Posebnost ovog hleba nije samo u pripremi, već i simboličnom značenju koje nosi. Ne zaboravite da, prema starom običaju, u česnicu stavite novčić, a onoga koji u česnici pronađe novčić, očekuje prosperitetna godina.

    Neodoljivi novogodišnji slatkiši Neodoljivi novogodišnji slatkiši

    Ukoliko uživate u prazničnoj atmosferi, a uz to ste ljubitelj poslastica, u narednom videu možete videti neke od ideja na koje sve načine možete napraviti neodoljive praznične poslastice.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.74 117.57 118.39
    CHF 108.67 109.43 110.20
    USD 105.20 105.94 106.69
  • Povezani članci
  • Još nekoliko dana do Digital Day-a

    Digital Day 2016, najveća i najznačajnija konferencija u Srbiji posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, biće održana 25. maja u Domu omladine Beograda, u cilju da na jednom mestu okupi i edukuje sve one koji prepoznaju važnost ulaganja u internet marketing.




    20-05-2016 | 11:32 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Digital day/IAB Serbia promo

     

    Tema ovogodišnje konferencije "Oglasi koje volimo" (Ads we love) treba da povuče jasnu liniju između oglasa koji su relevantni i korisni za interent posetioce i nisko-kvalitetnog, neadekvatnog oglašavanja, zaslužnog za negativnu reputaciju koju industrija digitalnog oglašavanja povremeno ima.

    - Do Digital Day-a ostalo je nekoliko dana, a po tome kakve su prezentacije spremili predavači već u ovom trenutku mogu sa sigurnošću da kažem da je pred nama sjajna konferencija koja će opravdati epitet najvećeg stručnog skupa u Srbiji - kaže Aleksandar Petković, izvršni direktor udruženja IAB Serbia koje organizuje Digital Day i dodaje: - Pored edukativnog dela, potrudili smo se da učesnicima konferencije pružimo priliku da kroz dobar "networking" steknu nove i ojačaju svoje postojeće poslovne konekcije. Kvalitet predavača i programa konferencije je naišao na veliko interesovanje, što potvrđuje činjenicu da su ljudi željni novih iskustava i znanja iz oblasti digitalnog marketinga, što je svakako veoma bitno za budući rast ove industrije. -

    Posetioci će pored dva panela – "Razumevanje navika Milenijalaca u digitalnim medijima" (Understanding the digital media habits of the Millennials) i "Online video oglasi koje volimo" (Online video ads we love) imati priliku da čuju i predavanja: vrhunskog američkog stručnjaka Brendana Gahana koji će održati predavanje "Influenceri marketinga: epske pobede, porazi i naučene lekcije", Malgorzate Jankovske-Blank, direktorke pravnog sektora Gemiusa – "Zašto volimo da su naši podaci zaštićeni?". U svom predavanju Malgorzata će pokušati da objasni ključne odredbe u okviru GDPR (General Data Protection Regulation koji je EU izglasala 15 decembra 2015. godine) i njihov očekivani uticaj na industriju internet marketinga; Daniela Prumersa, Criteo – "Mobilni Marketing – Kako uspeti u svetu koji je orijentisan na ljude? Kako kompanije mogu ostati u prednosti i stvoriti jedinstveno iskustvo za nove potrošače?", Katalin Gecs, TEN Media – "Kreativnost koju volimo može da pretvori aktivaciju u aktivaciju"; i Dejva Birsa, The Drum – "Vraćanje naše ljubavi prema digitalnom advertajzingu".

    Organizovanjem Digital Day konferencije IAB Serbia, kao lokalno strukovno udruženje kompanija koje se bave digitalnim marketingom, pokušava da kroz edukaciju podigne svest o mogućnostima i prednostima koje interaktivno oglašavanje može da pruži. Potvrda važnosti postojanja edukacije se ogleda u činjenici da se u Srbiji svake godine povećava nivo uloženih investicija u ovakav vid promocije. Digital Day održava se u Beogradu od 2011. godine.

    Usled ogromnog interesovanja, sve ulaznice za Digital Day su rasprodate. Zvanični hashtag konferencije je #DigitalDay, a konferenciju ćete moći da pratite kroz live-blogging na sajtu www.iab.rs

  • Pročitajte i...
    konferencija-naxi Ove godine održava se jubilarna 10. PRilika!

    Jubilarnu desetu po redu konferenciju PRilika, pod nazivom Umetnost komunikacije, Društvo Srbije za odnose s javnošću organizuje u hotelu Hilton Beograd, 22. novembra 2018. godine.

    konferencija-naxi Najbolji svetski kreativci i komunikatori na festivalu #KAKTUS2018

    Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija David&Goliath Los Anđeles, Leavingstone Tbilisi, McCann London, Havas Blockchain Pariz, WINGS Creative Leadership Lab, Ketchum Moskva, Wecollab i We are Social, samo su neki od predavača na četvrtom po redu nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Festival će biti održan 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, pod sloganom Idea is nothing without execution!.

    Indirekt Showcase Festivala Indirekt Showcase Festival: Tri dana, četiri lokacije

    U četrvtak, 11. oktobra počinje četvrto po redu izdanje Indirekt Showcase Belgrade.

    Digital Day 2017 Digital Day 2017

    Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2017, održaće se 16. maja 2017. godine u beogradskom Domu omladine. Sedma po redu konferencija Digital Day nosi naziv Connected Shopper, a njena glavna tema je korisničko iskustvo i trgovina putem interneta.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: