-
Poslednjih 5 pesama
- Zdravko Čolić - Pusti pusti modu
- Magazin - Ginem
- Divlje jagode - Jedina moja
- Bajaga - Ako treba da je kraj
- Knez - Nijedna zena na svijetu
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoRecept za starinski slatki kupus
Kada stignu hladniji dani svi volimo da pojedemo nešto "na kašiku". Baš zato vam danas donosimo jednostavan recept za slatki kupus sa junetinom, jelo koje mnoge od nas vraća u detinjstvo...
Najukusnije lovačke šnicleMnogima omiljeno jelo iz detinjstva nije teško pripremiti. Dovoljno je samo da pratite recept i uživaćete u najlepšim i najukusnijim lovačkim šniclama.
-
ZdravljeAmbliopija ili "Lenje oko": Simptomi i na koja stanja sve može da ukaže?
Lenje oko ili ambliopija je veoma čest problem sa vidom koji utiče na oči. Međutim, to takođe može biti znak ozbiljnih zdravstvenih problema kao što su dijabetes, Parkinsonova bolest i srčana oboljenja.
Korisni saveti za prevenciju visokog pritiskaVeća je verovatnoća da ćete imati visok krvni pritisak zbog genetike, starosti i ako imate određena pridružena zdravstvena stanja. Lečenje obično uključuje terapiju lekovima,ali postoji mogućnost da regulišete pritisak i prirodnim metodama, takođe postoje i saveti koji mogu da pomognu da održavate normalan krvi pritisak kroz godine.
-
PutovanjaKrakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm grada
Ovaj grad, nekadašnja prestonica Poljske, danas je epicentar kulture, obrazovanja i turizma u regionu.
Sedam sjajnih razloga da posetite BratislavuU Bratislavi, prestonici Slovačke, proleće nudi čarobne doživljaje i nezaboravne trenutke za sve posetioce. Bez obzira da li ste ljubitelj umetnosti, avanture na otvorenom ili istraživanja bogate istorije grada, Bratislava ima mnogo toga da ponudi.
-
PreporučujemoAko želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savete
Postoje zanimljivi i vrlo jednostavni trikovi uz pomoć kojih možete da sačuvate svežinu i miris odeće.
Pravo vreme za čišćenje klime: Uradite posao sami uz par savetaMožda su nas ove godine vremenske prilike iznenadile, pa su mnogi od nas bili primorani da uključe klimu i ranije. Iskoristite hladnije dane za njeno čišćenje, i imajte na umu da to možete da uradite i sami.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 119.14 119.98 120.82 USD 108.68 109.45 110.21
-
Javni poziv za izradu slogana sa ciljem podsticanja rađanja u Srbiji
Ministarstvo Kulture i informisanja Republike Srbije raspisalo je javni konkurs za izradu slogana, koji će biti korišćen u kampanji za promociju mera populacione politike sa ciljem podsticanja rađanja u Republici Srbiji.
04-12-2017 | 11:42 | Autor/Izvor: Naxi media-kultura.gov.rs
Foto: Bigstockphoto- Svet_Feo
U nastavku, prenosimo javni poziv u celosti:U aktuelnom trenutku, razvitak stanovništva koji se pre svega ogleda kroz pozitivni prirodni priraštaj je u tesnoj vezi sa održivim društveno-ekonomskim razvojem Republike Srbije. U tom smislu kampanja će biti usmerena na stimulaciju roditeljstva i rađanje većeg broja dece.
Pravo učešća na Javnom pozivu imaju svi državljani Republike Srbije, kao i pravna lica registrovana na teritoriji Republike Srbije.
Javni poziv od dana 4. decembra 2017. godine, pored objavljivanja u dnevnom listu "Blic", biće dostupan i na internet strani Vlade Republike Srbije, na internet strani i Fejsbuk strani Ministarstva kulture i informisanja, na internet strani Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za demografiju i populacionu politiku.
Prijave sa tekstom slogana namenjenih za korišćenje u Kampanji slati redovnom poštom na adresu Ministarstvo kulture i informisanja, Vlajkovićeva 3, 11000 Beograd, sa naznakom za Javni poziv za slogan i na elektronsku adresu: natalitet@kultura.gov.rs.
Javni poziv je otvoren od dana objavljivanja do 19. decembra 2017. godine.
NAPOMENA: Jedna prijava može da sadrži jedan slogan.Za prva tri najbolje rangirana slogana predviđena je novčana nagrada u sledećim iznosima:
150.000 dinara – prvo mesto;
75.000 dinara – drugo mesto;
50.000 dinara – treće mesto.
Stručna komisija ocenjivaće slogan u skladu sa kriterijumima koji podrazumevaju da se lako pamti, da je jednostavan za izgovor, da oslikava važnost teme, da iskazuje glavnu korist kampanje i da neko drugi ne koristi sličan. Prijave na Javni poziv pored teksta slogana moraju da sadrže sledeće podatke: ime i prezime podnosioca za fizička lica, tačan naziv za pravno lice, tačnu adresu i kontakt telefon.
Prijave koje ne stignu redovnom poštom i koje ne sadrže tražene podatke, neće biti razmatrane.Rezulati Javnog poziva biće objavljeni u dnevnom listu „Blic“, biće dostupan i na internet strani Vlade Republike Srbije, na internet strani i Fejsbuk strani Ministarstva kulture i informisanja, na internet strani Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za demografiju i populacionu politiku.
Organizator preuzima autorska prava na objavljivanje nagrađenog slogana bez naknade.
Komisija zadržava pravo da ne dodeli neku od tri, ili čak nijednu nagradu.
Za sva dodatna pitanja možete se obratiti Borki Rajšić, savetniku u Ministarstvu kulture i informisanja, na telefon: 011/3398-671.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: