Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Indexi - Bacila je sve niz rijeku

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Indexi - Bacila je sve niz rijeku
    2. Riblja čorba - Poslednja pesma o tebi
    3. Moby Dick - Dužna si mi ostala
    4. Film - Zamisli život u ritmu muzike za ples
    5. Željko Joksimović - Zaboravljaš
  • Beograd Uzivo
  • Branding konferencija
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ivana Peters - Petak - Mojih 50
    2. 17. maj - 1 - Dodir noći
    3. 17. maj - 2 - Dodir noći
    4. 17. maj - 3 - Dodir noći
    5. Ivana Peters - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Pohovani paradajz Pohovani paradajz

    Napravite ukusan obrok i osvežite vaš jelovnik.

    Rolnice sa povrćem Rolnice sa povrćem

    Ukusne i hrskave, odličan su izbor kao predjelo, ili ceo obrok.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.32 118.15 118.97
    CHF 99.90 100.60 101.31
    USD 99.86 100.57 101.27
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Izbegnite toplotni stres

    Dehidratacija, toplotni osip, sunčanica, nesvestica, iscrpljenost samo su neki od neželjenih faktora koji se mogu javiti prilikom izlaganja suncu i fizičkom radu na visokim temperaturama.




    01-07-2016 | 15:21 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-style-photographs

     

    Klimatske promene odražavaju se i na naš organizam, a posebnu pažnju moramo posvetiti ponašanju prilikom visokim temperatura.

    Toplotni stres javlja se upravo tokom letnjeg godišnjeg doba, a neki od faktora njegovog nastajanja jesu: temperatura vazduha, Sunčevo zračenje, Vlažnost vazduha, fizičko opterećenje, starosno doba, odeća koju nosimo.



    (Foto: Bigstockphoto-Maridav)

    Kako biste umanjili mogućnost nastanka neželjenih posledica toplog vremena potrebno je da se pridržavate sledećih pravila:

    - Nosite odeću od prirodnih materijala

    - Nosite odeću u svetlim nijansama

    - Pijte dosta tečnosti (najmanje 2l vode dnevno). Preporučuje se unos vode ili aromatizovane vode.

    - Izbegavajte težak fizički rad u periodu od podneva do 17h, kada je Sunce najjače.

    - Ne izlazite na Sunce bez adekvatne zaštite (naočari za sunce, šešir i kozmetika sa zaštitnim faktorom)

    - Ukoliko posao zahteva fizički napor i izlaganje Suncu u pomenutom periodu, praviti česte pauze u hladovini

    - Izbegavati tešku, masnu hranu. Jesti što više svežeg voća i povrća

    - Izbegavati konzumiranje alkoholnih pića

    - Ukoliko ste u zatvorenom prostoru koristite rashladne sisteme (klima uređaji,ventilatori...), pri čemu vodite računa da razlika u tempersturi ne prelazi 10 stepeni.

    - Zatvorene prostorije u kojima koristite rashladne uređaje redovno provetravajte.

  • Pročitajte i...
    Znakovi da vam nedostaje B12 vitamin Znakovi da vam nedostaje vitamin B12 vitamin

    Kompleks B vitamina je od velikog značaja za celokupno zdravlje organizma, pa ukoliko niste sigurni da li unostie dovoljne količine, ovo su neki od znakova kojim vam vaše telo može ukazati na manjak vitamina B12 u organizmu.

    Vežbe za zategnute noge Vežbe za zategnute noge

    Toplo vreme znači i ležerniju odeću. Nakon ušuškanih džempera, kaputa i jakni, vreme je za haljine, suknjice i šortseve. Kako biste pokazali što bolju figuru i zategli mišiće na nogama, počnite da primenjujete ove vežbe. Tri minuta dnevno do zanosnih nogu!

    Olakšanje za probleme sa sinusima Olakšanje za probleme sa sinusima

    Ukoliko imate problem sa sinusnim kanalima, bilo da je reč o upali, trenutnoj prehladi i nastanku glavobolja kao reakcija na to, pokušajte da ublažite simptome ovim prirodnim lekom.

    Banana u borbi protiv kašlja Banana u borbi protiv kašlja

    Sezona je gripa, pa ukoliko vas je sustigao kašalj, a lekar nije već pripisao antibiotike, probajte da ga ublažite ovim prirodnim lekom.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: