Slušate: Mojih 50

Pesma: Djordje Balašević - Ja luzer

Mojih 50
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Djordje Balašević - Ja luzer
    2. Film - Doći ću ti u snovima
    3. Vještice - Totalno drukciji
    4. Viktorija - Samo teraj ti po svome
    5. Severina - Kao
  • Beograd Uzivo
  • Parni valjak koncert
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ivana Stanković - Petak - Mojih 50
    2. 19. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 19. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 19. septembar - 3 - Dodir noći
    5. Ivana Stanković - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaći koh Domaći koh

    U susret vikendu, napravite kolač za celu porodicu.

    Pohovane tikvice Pohovane tikvice

    Pohovane tikvice odličan su izbor kada vam ponestane ideja za ručak.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.41
    CHF 106.86 107.61 108.36
    USD 105.93 106.67 107.42
  • Povezani članci
  • Hidrirajte telo na tropskim vrućinama

    Letnji je period, a tokom visokih temperatura dehidratacija organizma se javlja kao jedna od najčešćih uzročnika tegoba. Ovo su neki od njenih znakova.




    30-06-2017 | 15:21 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-Subbotina Anna


    Stručnjaci preporučuju unos dve litre vode dnevno (osam čaša minimum) u organizam, a tokom visokih temperatura i više. Organizmu najviše prija sveža, blago rashlađena voda, a mogu se piti i sokovi od sveže ceđenog voća, bez dodatka šećera. Limunada ili voda sa dodatkom sveže mente preporučljiva je tokom visokih temperatura.

    Pored trenutne, javlja se i hronična dehidratacija ukoliko vaš organizam duži period niste snabdevali dovoljnom količinom vode. Ovo bi svakako trebalo izbegavati, te preventivno unositi preporučljve količine tečnosti.

    Ovo su neki od znakova na koje stručnjaci ukazuju kada telu preti dehidratacija.


    Prestanak znojenja - Voda igra ključnu ulogu u regulaciji telesne temperature. Kada organizam počne da se pregreva, znojimo se. Ipak, kada dođe do dehidratacije organizma, nedostaje tečnost, pa samim tim i nemogućnost od znojenja. Ovo može uzrokovati toplotni udar, pa se preventivno preporučuje unos vode, kao i nošenje flašice vode kada aktivnosti obavljate napolju.

    Opadanje krvnog pristiska i malaksalost - Kada je naš organizam dovoljno hidriran, voda se iz ćelija premešta u krvotok u cilju održavanja protoka krvi i regulacije krvnog pritiska. Sa hroničnom dehidratacijom opada i krvni pritisak, kao i sadržaj kiseonika u krvi. Usled nedostatka kiseonika, mišići i funkcija nerava se usporavaju, a mi se osećamo umorno. Takođe se može javiti i vrtoglavica.


    Tamna boja urina - Ukoliko vaš urin dobija previše tamnu boju koja vuče ka braon, može ukazati na nedovoljno tečnosti u organizmu. 

    Neprirodan ten i suva koža - Voda u organizmu utiče i na svež izgled i elastičnost kože. Kratak pogled na našu kožu može sa sigurnošću da pokaže da li našem telu nedostaje voda. Uštinite se za kožu nadlanice - pri normalnim uslovima ona se odmah vraća u prvobitno stanje. Ukoliko ste dehidrirali, neko vreme će se zadržati i polako vraćati u normalu.

    Problemi sa probavnim sistemom - Manjak vode u organizmu uzrokuje i konstipaciju (ili zatvor) odnosno, debelo crevo u nedostatku tečnosti u organizmu apsorbuje više vode iz hrane, čineći stolicu tvrdom i suvom.

    Suva usta i osećaj žeđi - Prvi i najočigledniji način da primetimo da smo dehidrirali jeste osećaj žeđi. Usta su suva, a jezik pomalo otečen.


    Potreba za slatkišima - Osećaj gladi i potrebe za slatkim može se javiti tokom dehidratacije.


    Bolovi u zglobovima - I ovo je jedan od simptoma koji se može javiti kao "alarm" da vašem telu fali tečnosti. Naravno, ukoliko imate dijagnostifikovan problem fizičke prirode, onda ovo ne može biti jedini pokazatelj dehidratacije. 


    Najbolji način da izbegnete dehidrataciju jeste željen i redovan unos tečnosti. Ipak, ukoliko i pored dovoljnog unosa tečnosti, vi i dalje osećate tegobe, obratite se lekaru.

  • Pročitajte i...
    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Cimet i med za gubitak kilograma Cimet i med za gubitak kilograma

    Ukoliko želite da očistite organizam i izgubite koji kilogram, umesto iscrpnih dijeta isprobajte mešavinu cimeta i meda koja može biti snažan antioksidant.

    Započnite korisne promene u vašem životu Započnite korisne promene u vašem životu

    Promene mogu biti korisne, čak i poželjene, jer njima uvodimo novine u našu životnu rutinu, obogaćujemo iskustva, stičemo nove navike i otvaramo prostor za nove stvari. Promene ne moraju uvek biti one "iz korena", nekada su i neki manji, drugačiji izbori put ka tome da se osećamo bolje. Donosimo vam nekoliko predloga na koje sve načine možete unaprediti kvalitet života.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: