Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Željko Vasić - Žena kao ti

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Željko Vasić - Žena kao ti
    2. Bombaj Štampa - Cesto pozelim
    3. Dejan Cukić - Stranac u Beogradu
    4. Crvena jabuka - Ostani
    5. Regina - Ljubav Nije Za Nas
  • Beograd Uzivo
  • Virtualni sajam
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Čipi - Petak - Mojih 50
    2. 17. oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 17. oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 17. oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Čipi - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Makaroni sa sirom Makaroni sa sirom

    Ukoliko vam je ponestalo ideja za brz obrok u pomoć pristižu makaroni kao nepogrešiv izbor.

    Kesten kuglice Kesten kuglice

    Ukusne kuglice koje se brzo pripremaju, a daće posebnu aromu vašoj jesenjoj trpezi.

  • Parni valjak koncert
  • Pozoriste na Terazijama
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.79 117.61 118.44
    CHF 106.32 107.07 107.82
    USD 104.99 105.73 106.47
  • Povezani članci
  • Fashion Company otvorio 6 novih radnji

    Nova modna oaza, RAJIĆEVA Shopping centar, zahvaljujući Fashion Company, dobila je šest novih šoping odredišta u Beogradu.




    19-09-2017 | 10:29 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Fashion Company promo

     

    Must have komadi za sezonu jesen/zima 2017. nikad nisu bili bliže – jedna adresa i bezbroj mogućnosti za MIX & MATCH slagalicu.

    FASHION&FRIENDS

    Najpoznatiji multibrand koncept store na Balkanu, FASHION&FRIENDS, otvorio je svoju prvu premium prodavnicu koja se prostire na 1,000 kvadrata, sa ponudom od skoro 30 urbanih svetski poznatih brendova poput REPLAY, DIESEL, GUESS, SUPERDRY, LIU JO, MANILA GRACE, LEE, WRANGLER, STEVE MADDEN, CESARE PACIOTTI, DESIGUAL, CAMPER, CALVIN KLEIN UNDERWEAR, HILFIGER DENIM,PREMIATA, MOU, INUIKI, UGG, MUNICH i drugih.

    TOMMY HILFIGER

    Prodavnica se prostire na 166 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept Tommy Hilfiger, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom završnicom i svetlom, prozračnom estetikom. Enterijer se oslanja na nautički način života – jedna od najdugovečnijih inspiracija čuvenog dizajnera. Nameštaj je načinjen od nerđajućeg čelika, orahovog drveta visokog sjaja u beloj boji, sa akcentima u prepoznatljivim nijansama iz palete brenda – crvenoj, plavoj i beloj. U ponudi nove prodavnice nalaze se jesenje muške i ženske kolekcije, aksesoar, obuća, kao i linije HILFIGER DENIM i nova TommyXGigi kolaborativna kolekcija inspirisana dizajnerovom ljubavlju prema rok muzici, uz dašak neizbežnog glamura i nostalgije.

    CALVIN KLEIN JEANS

    Ljubitelje njujorške minimalističke modne scene obradovaće vest da je CALVIN KLEIN na 123 kvadrata ponudio svoje najuspešnije jeans i underwear kolekcije. Brend koji pomera granice smelim dizajnom i provokativnim kampanjama poslednje 4 decenije, ponudio je atraktivne komade koje potpisuje modni vizionar Raf Simons.

    SCOTCH&SODA

    Holandski luxury casual brend SCOTCH&SODA na 120 kvadratnih metara ponudio je široku ponudu kolekcija Maison Scotch za dame i Scotch&Soda za muškarce. Amsterdamski šarm uz dozu pariske nonšalancije savršeni je izbor za one koji žele da budu jedinstveni, po svemu istaknuti i uvek u skladu sa vladajućim modnim trendovima. Modeli su svojevrsna oda slobodnom duhu po kojem je ova modna etiketa prepoznatljiva. Odiše radoznalošću, otvorenošću i naprednim promišljanjem. Privučeni lepotom velikog amsterdamskog Shipping Housea – spomenik globalnim istraživanjima nastao pre više od jednog veka – dizajneri su zaronili u nautičke teme i ličnosti iz zlatnog doba otkrića. Tradicionalni morski signali i inovativni printovi i paterni sa putovanja okeanima pretočeni su u kolekciju bogatu bojama kao stvorenu za istraživače novog doba.

    LEVI’S

    Američki jeans klasik koji više od jednog veka diktira trendove u casual modi na 126 kvadrata je predstavio modnu ponudu za večite buntovnike. Legendarni modeli džinsa, trucker jakna koja slavi pola veka postojanja u skladu sa potrebama i trendovima druge dekade 21 veka samo su deo ponude.

    TIMBERLAND

    Najpoznatiji američki footwear brand TIMBERLAND, tvorac legendarne kanađanke, na 90 kvadrata predstavio je poslednju generaciju enterijera ali i modele najnovije KIRI UP serije za dame, odnosno FLYROAM za muškarce.

     

  • Pročitajte i...
    Shopping Night u Delta City-ju okupio ljubitelje kupovine i zabave Shopping Night u Delta City-ju okupio ljubitelje kupovine i zabave

    U petak, 4. oktobra u Delta City-ju održan je još jedan uspešan Shopping Night, a posetioci su, kao i mnogo puta do sada, imali priliku da uživaju u kupovini i sjajnom zabavno-muzičkom programu.

    Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji

    U okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.

     Mediteranski vajb nove GUESS kampanje Mediteranski vajb nove GUESS kampanje

    Ove jeseni GUESS sa ponosom predstavlja italijanskog modela Stefana Sala, uz lepoticu iz Moskve Iuliiu Vasilevu i prelepu Emily Deyt-Aysage iz Londona, koji zajedno krase novu GUESS kampanju, snimnjenu na ostrvu Kapri, koja svojom tematikom ostavlja bez daha.

    LIU JO #glamourizing u Fashion Company prodavnicama LIU JO #glamourizing u Fashion Company prodavnicama

    Treće poglavlje govori o moći putovanja koje je oličenje Liu Jo identiteta i evolucije brenda. Reč je #Glamourizing konceptu koji je Liu Jo odabrao za početak nove priče i stvaranje novog imidža za sezonu jesen/zima 2019.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: