Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Hari Mata Hari - Da Ti Ko Covjek oprostim

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Hari Mata Hari - Da Ti Ko Covjek oprostim
    2. Bijelo dugme - Padaju zvijezde
    3. Boris Rezak - Nakon Toliko Godina
    4. Magazin - Na svijetu sve
    5. Frajle - Menjam Dane
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Srđan Čolić - Ponedeljak - Mojih 50
    2. Dušan Kaličanin - Petak - Mojih 50
    3. 11. jul - 1 - Dodir noći
    4. 11. jul - 2 - Dodir noći
    5. 11. jul - 3 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Knedle sa čokoladom Knedle sa čokoladom

    Evo jednog recepta za prave sladokusce.

    Zapečene makarone sa mesom Zapečene makarone sa mesom

    Ukoliko ste ljubitelj testetine, uživaćete u ovom receptu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.91 117.74 118.56
    CHF 105.32 106.06 106.80
    USD 103.73 104.46 105.19
  • Povezani članci
  • Fashion Company otvorio 6 novih radnji

    Nova modna oaza, RAJIĆEVA Shopping centar, zahvaljujući Fashion Company, dobila je šest novih šoping odredišta u Beogradu.




    19-09-2017 | 10:29 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Fashion Company promo

     

    Must have komadi za sezonu jesen/zima 2017. nikad nisu bili bliže – jedna adresa i bezbroj mogućnosti za MIX & MATCH slagalicu.

    FASHION&FRIENDS

    Najpoznatiji multibrand koncept store na Balkanu, FASHION&FRIENDS, otvorio je svoju prvu premium prodavnicu koja se prostire na 1,000 kvadrata, sa ponudom od skoro 30 urbanih svetski poznatih brendova poput REPLAY, DIESEL, GUESS, SUPERDRY, LIU JO, MANILA GRACE, LEE, WRANGLER, STEVE MADDEN, CESARE PACIOTTI, DESIGUAL, CAMPER, CALVIN KLEIN UNDERWEAR, HILFIGER DENIM,PREMIATA, MOU, INUIKI, UGG, MUNICH i drugih.

    TOMMY HILFIGER

    Prodavnica se prostire na 166 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept Tommy Hilfiger, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom završnicom i svetlom, prozračnom estetikom. Enterijer se oslanja na nautički način života – jedna od najdugovečnijih inspiracija čuvenog dizajnera. Nameštaj je načinjen od nerđajućeg čelika, orahovog drveta visokog sjaja u beloj boji, sa akcentima u prepoznatljivim nijansama iz palete brenda – crvenoj, plavoj i beloj. U ponudi nove prodavnice nalaze se jesenje muške i ženske kolekcije, aksesoar, obuća, kao i linije HILFIGER DENIM i nova TommyXGigi kolaborativna kolekcija inspirisana dizajnerovom ljubavlju prema rok muzici, uz dašak neizbežnog glamura i nostalgije.

    CALVIN KLEIN JEANS

    Ljubitelje njujorške minimalističke modne scene obradovaće vest da je CALVIN KLEIN na 123 kvadrata ponudio svoje najuspešnije jeans i underwear kolekcije. Brend koji pomera granice smelim dizajnom i provokativnim kampanjama poslednje 4 decenije, ponudio je atraktivne komade koje potpisuje modni vizionar Raf Simons.

    SCOTCH&SODA

    Holandski luxury casual brend SCOTCH&SODA na 120 kvadratnih metara ponudio je široku ponudu kolekcija Maison Scotch za dame i Scotch&Soda za muškarce. Amsterdamski šarm uz dozu pariske nonšalancije savršeni je izbor za one koji žele da budu jedinstveni, po svemu istaknuti i uvek u skladu sa vladajućim modnim trendovima. Modeli su svojevrsna oda slobodnom duhu po kojem je ova modna etiketa prepoznatljiva. Odiše radoznalošću, otvorenošću i naprednim promišljanjem. Privučeni lepotom velikog amsterdamskog Shipping Housea – spomenik globalnim istraživanjima nastao pre više od jednog veka – dizajneri su zaronili u nautičke teme i ličnosti iz zlatnog doba otkrića. Tradicionalni morski signali i inovativni printovi i paterni sa putovanja okeanima pretočeni su u kolekciju bogatu bojama kao stvorenu za istraživače novog doba.

    LEVI’S

    Američki jeans klasik koji više od jednog veka diktira trendove u casual modi na 126 kvadrata je predstavio modnu ponudu za večite buntovnike. Legendarni modeli džinsa, trucker jakna koja slavi pola veka postojanja u skladu sa potrebama i trendovima druge dekade 21 veka samo su deo ponude.

    TIMBERLAND

    Najpoznatiji američki footwear brand TIMBERLAND, tvorac legendarne kanađanke, na 90 kvadrata predstavio je poslednju generaciju enterijera ali i modele najnovije KIRI UP serije za dame, odnosno FLYROAM za muškarce.

     

  • Pročitajte i...
    Fashion Company: Sniženja do 60% Fashion Company: Sniženja do 60%

    Od četvrtka 27. juna 2019. u prodavnicama FASHION COMPANY startovalo je sezonsko sniženje do 60% na kolekciju proleće/leto 2019.

    Sezonsko sniženje do 50%  Sezonsko sniženje do 50%

    Započnite letnji šoping na vreme i među prvima odaberite top artikle sezone po specijalnim cenama u Fashion Company radnjama.

    Liu Jo plažni program za sezonu leto 2019 Liu Jo plažni program za sezonu leto 2019

    Momenat kojem se svaka dama raduje jeste onaj kada prestaju svakodnevne brige i počinje sezona sunčanja u njenom novom, savršenom kupaćem kostimu. Ništa nije toliko opuštajuće kao odabir bikinija svetlih i jarkih boja, koje su idealan match vašem raspoloženju. Novi Liu Jo plažni program za sezonu proleće/leto 2019 nudi upravo takve modele, u kojima možete započeti vaše putovanje u svet mora, sunčanja i bezbrižnih misli.

    Kako do zdravog životnog okruženja? VELUX: Kako do zdravog životnog okruženja?

    Decenijama unazad ljudi se sele iz ruralnih krajeva i sve je veći broj stanovništva koji živi u gradskim sredinama. Ovo je veliki izazov za infrastrukturu i iznalaženje novih rešenja za izgradnju funkcionalnih, udobnih, a prevashodno energetski efikasnih domova. Samo u Evropi zgrade koriste preko 40% energije i emituju 37% ugljen dioksida što negativno utiče na zdravstveno stanje ljudi. Ako istraživanja i statistike pokazuju da previše vremena provodimo u zatvorenom prostoru i da treba unaprediti prostor u kome živimo, šta možemo učiniti da osiguramo zdravo životno i radno okruženje?

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: