Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Kaliopi - Crno I Belo

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Kaliopi - Crno I Belo
    2. Djordje Balašević - Mala Vidra S Begeja
    3. Tap 011 - Okreni broj 95
    4. Haustor - Ena
    5. Parni Valjak - Dok si pored mene
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Zijo Valentino - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 20. oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 20. oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 20. oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Nina Seničar - Petak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Topla čokolada Topla čokolada

    Ulepšajte ovaj hladni dan ukusnom toplom čokoladom.

    Napravite domaći ajvar Napravite domaći ajvar

    Ukoliko niste krenuli sa pripremom zimnice, pravo je vreme da započnete ajvarom.

  • BG Media festival
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 118.42 119.25 120.09
    CHF 102.23 102.95 103.67
    USD 100.67 101.38 102.09
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Devojčice imaju reč

    Povodom Međunarodnog dana devojčica 11. oktobra organizacija CRTA u okviru globalne kampanje Inspiring girls (Inspiracija za devojčice), organizuje događaj Devojčice imaju reč od 17 do 19 časova u osnovnoj školi Drinka Pavlović ( Kosovska 19, Beograd).




    11-10-2017 | 10:58 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto- CHOReograPH

     

    Na događaju „Devojčice imaju reč“, sa devojčicama i dečacima razgovaraće uspešne žene iz Beograda, iz sveta kulture, umetnosti, obrazovanja, preduzetništva i medija:

    - Anja Suša, pozorišna rediteljka;
    - Ivana Zarić, novinarka i voditeljka;
    - Jelena Vasilev, ekspertkinja za digitalne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje (Erste banka);
    - Jovana Paljić, saradnica za saradnju sa lokalnom zajednicom (Coca Cola Hellenic Srbija)

    Po uzoru na uspešnu kampanju „Inspiring girls“ iz Velike Britanije čiji je cilj osnaživanje devojčica, CRTA je pokrenula istoimenu kampanju i u Srbiji. Ovu kampanju, koja se danas realizuje i u Španiji, Čileu, Zambiji i Italiji, pokrenula je Miriam Gonzalez Durantez 2013. godine.


    Od kako je pokrenuta u Velikoj Britaniji, kampanja „Inspiring girls“ okupila je 26 hiljada volonterki – uspešnih žena iz različitih oblasti i uključila 300 hiljada devojčica. U okviru ove kampanje žene se vraćaju u osnovne škole, na sat vremena godišnje, kako bi kroz razgovor sa devojčicama od 10 do 15 godina razgovarale o tome šta sve mogu da budu u životu, kako to da postignu i kako bi ih svojim ličnim pričama inspirisale. Na taj način devojčice dobijaju priliku da se informišu o brojnim zanimanjima i mogućnostima koje mogu da izaberu u karijeri i životu.


    Želimo da i u Srbiji devojčice od petog do osmog razreda na isti način povezujemo sa sjajnim ženama koje okreću leđa predrasudama i koje vredno rade da bi ostvarile svoje snove. Želimo da kroz njihove lične priče osnažimo devojčice da sanjaju velike snove, da ih inspirišemo da vredno rade, i ohrabrimo da veruju da mogu da budu šta god požele.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: